Τι πρέπει λάβω υπόψη μου γενικότερα,για να αντιμετωπίσω την οικονομική κρίση ως επιχειρηματίας στην περιοχή των Κυκλάδων; (15/02/2016)
Σε περιόδους οικονομικής κρίσης και ύφεσης, οι,κατά κύριο λόγο οικογενειακές, επιχειρήσεις της Π.Ε. Κυκλάδων, διαθέτουν ευελιξία και προσαρμοστικότητα , κυρίως λόγω του μικρού/μεσαίου μεγέθους τους, που μπορεί να αποτελέσει ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα,σε συνδυασμό και με  τα εξής: Είναι σε θέση να αντιληφθούν τη σημασία και τη συμβολή της παραγωγικής,εμπορικής και τουριστικής τους δραστηριοποίησης στη βιωσιμότητα της τοπικής νησιωτικής οικονομίας Μπορούν να αξιοποιήσουν τα οφέλη που ..... περισσότερα

Πώς μπορώ να αντιμετωπίσω οργανωτικά και διοικητικά τα θέματα της επιχείρησής μου; (15/02/2016)
Για την Οργάνωση/Διοίκηση της επιχείρησης  μου (management) απαιτείται η τήρηση των κανόνων έτσι όπως εφαρμόζονται στη σύγχρονη εποχή.Παράλληλα, απαιτείται  και ο σχεδιασμός της επιχειρηματικής δράσης. Τα βήματα για ένα ολοκληρωμένο σχέδιο δράσης είναι τα εξής: Στοχοθεσία Στρατηγική, πλάνο και χρονοδιάγραμμα Εργαλεία στρατηγικής (Ανάλυση δυνατών-αδύνατων σημείων,ευκαιριών και απειλών-SWOT) Τακτικές –σχέδιο δράσης - Τιμολογιακή πολιτική- Προβολή -Επικοινωνία - Πολιτική Προμηθειών- Οργα..... περισσότερα

Τι πρέπει να προσέξω στους τομείς διοίκησης της επιχείρησής μου όταν αυτή ανήκει στον κλάδο του Τουρισμού; (15/02/2016)
Στις  τουριστικέςεπιχειρήσεις απαιτείται εξειδικευμένο τουριστικό μάνατζμεντ που να εφαρμόζει το σύνολο των διοικητικών, τεχνικών και ανθρώπινων δράσεων για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Η άσκηση καλών πρακτικών τουριστικού μάνατζμεντ οδηγεί σε επίτευξη στόχων και σε ανάπτυξη, η οποία καθιστά την τουριστική επιχείρηση ικανή να προσφέρει το επίπεδο υπηρεσιών  που απαιτούν οι τουρίστες/ταξιδιώτες.Οι βασικές λειτουργίες του μάνατζμεντ παρουσιάζονται στη συνέχεια: Οι λειτουργίες του..... περισσότερα

Τι σημαίνει ικανοποίηση του πελάτη; Σε τι διαφέρει από την εξυπηρέτηση (service) των πελατών; (15/02/2016)
Κάθε τουριστική μονάδα στοχεύει στην εξυπηρέτηση των πελατών της με σκοπό να γίνουν πιστοί πελάτες, που είναι ιδιαίτερα σημαντικοί για τα μικρά ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα. Η αφοσίωση των πελατών δεν είναι δεδομένη και εξαρτάται από την εμπειρία που έχουν από την ποιότητα της  εξυπηρέτησης που λαμβάνουν. Η ποιότητα εξυπηρέτησης  έχει αντικειμενικά χαρακτηριστικά π.χ. επώνυμα και καλής ποιότητας στρώματα που προσφέρουν άνετο ύπνο, βαμβακερά καλοσιδερωμένα σεντόνια, κ.α. αλλά στη πράξη ο ..... περισσότερα

Υπάρχει τρόπος να προσελκύσουμε πελάτες εκτός τουριστικής περιόδου (σεζόν); (15/02/2016)
Οι επιχειρηματίες που εξαρτώνται από τον τουρισμό δεν θα πρέπει να εφησυχάζουν ακόμη και αν έχουν μια καλή σεζόν. Ειδικά για τον λόγο αυτό,το επόμενο βήμα είναι να εξετάσουν πως θα επιμηκύνουν αυτήν την περίοδο. Το Ελληνικό κλίμα βοηθά να αρχίσει η θερινή σαιζόν πολύ νωρίς και να τελειώσει αργά. Θερμοκρασίες 20-25οCτην περίοδο Μαρτίου-Μαΐου και Σεπτεμβρίου-Νοεμβρίου είναι ιδανικές για τουρισμό. Οι επισκέπτες μπορούν άνετα να αποφασίσουν μια εκδρομή, πεζοπορία, βόλτα στο λιμάνι ή στα χωριά π..... περισσότερα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ