ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ / ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ - ΕΞΑΓΩΓΕΣ

Πόσο απαραίτητη είναι η διαδικτυακή προβολή της επιχείρησής μου για την προώθηση των Εξαγωγών;

16/02/2016 πηγή: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


Σχετικά με τη χρήση του ίντερνετ, οι εξαγωγείς πρέπει να γνωρίζουν ότι αποτελεί επίσης ισχυρό μέσο προβολής και επικοινωνίας σε B2B (μεταξύ επιχειρήσεων) περιβάλλον  ότι είναι ένα δυναμικό μέσον που μεταβάλλεται συνεχώς. Ένα μέσον το οποίο δέχεται επιρροές από συγκεκριμένους μεν χρήστες και το οποίο χρειάζεται φροντίδα και παρακολούθηση, διότι πρακτικά ο επιχειρηματίας προσπαθεί να «κτίσει» μια κοινότητα γύρω από την επιχείρηση και το προϊόν ή τις υπηρεσίες που προσφέρει. Η «κοινότητα» υπάρχει εφόσον υπάρχει επικοινωνία μεταξύ των μελών της. Βασική αρχή στο διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι να βρίσκεστε εκεί όπου βρίσκονται οι υποψήφιοι πελάτες σας, και η επιλογή των διαδικτυακών κοινωνικών δικτύων (socialmedia) βασίζεται σε αυτή την αρχή.

Κατά τεκμήριο ένας επιχειρηματίας, μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να ασχοληθεί προσωπικά, για να δημιουργήσει ένα καλό διαδικτυακό προφίλ. Επομένως θα χρειασθεί να προσφύγει στις υπηρεσίες ενός επαγγελματία, ενώ θα πρέπει να αναθέσει σε ένα εκπαιδευμένο στέλεχός του την ευθύνη αυτή. Οι ελάχιστες γνώσεις που απαιτούνται για την αποτελεσματική χρήση 3-4 πλατφόρμων, μαζί με τον χρόνο σύνταξης και ανάρτησης περιεχομένου και παρακολούθησης είναι συνολικά υπολογίσιμος. Επίσης, ο επιχειρηματίας οφείλει να γνωρίζει τουλάχιστον τα βασικά για τη διαδικτυακή επικοινωνία και τα «εργαλεία» που προσφέρει το διαδίκτυο για τη προβολή και επικοινωνία της επιχείρησης του, ώστε να γνωρίζει τι θα ζητήσει από ένα επαγγελματία διαδικτυακής επικοινωνίας