ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ / ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ / ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Με το να προβάλω διαδικτυακά (με ιστότοπο-site) την ταυτότητα και τα δυνατά/ελκυστικά σημεία της επιχείρησης μου, θα αυξήσω αυτόματα την πελατεία μου;

15/02/2016 πηγή: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


Η απάντηση δεν μπορεί να είναι μονολεκτική. Ο ιστότοπος είναι το βασικό εργαλείο επικοινωνίας της επιχείρησης, του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Ένας καλοσχεδιασμένος σύγχρονος ιστότοπος, με καλογραμμένα και ενδιαφέροντα κείμενα και εικόνες, που ανανεώνεται συχνά, επιτρέπει στους επισκέπτες του να το μοιραστούν με τους φίλους τους και να το σχολιάσουν. Το site αποτελεί την ταυτότητα σας στο διαδίκτυο. Σήμερα, οι ιστότοποι σχεδιάζονται για να είναι κατάλληλοι για όλες τις συσκευές, από επιτραπέζιους υπολογιστές έως έξυπνα κινητά (Smartphones).
Για να είναι το site ελκυστικό:

  • Η συνεχής ανανέωση είναι το Α και το Ω. Το πόσο συχνά θα ανανεώνετε με νέο περιεχόμενο τον ιστότοπό σας, είναι κάτι που θα το ορίσετε εσείς. Ωστόσο,  οι επισκέπτες του ιστότοπου θα πρέπει να γνωρίζουν ότι π.χ. κάθε εβδομάδα, κάθε 15θήμερο θα βρουν νέο περιεχόμενο που καλύπτει τα ενδιαφέροντά τους. Διαφορετικά, αν μετά από μία-δύο επισκέψεις διαπιστωθεί ότι το περιεχόμενο δεν έχει αλλάξει, το πιθανότερο είναι ότι η επίσκεψη δεν θα επαναληφθεί.
  • Ο μέσος χρόνος που διαθέτει ο επισκέπτης για την επίσκεψη ιστοσελίδας είναι μερικά λεπτά ή και δευτερόλεπτα, άρα εκτός από το περιεχόμενο, η γενική εμφάνιση, τα γραφικά, τα χρώματα, η διάταξη, η γραμματοσειρά, είναι σημαντικοί παράγοντες που καθορίζουν το πόσο ενδιαφέρουσα και ελκυστική είναι η αρχική σας σελίδα (landingpage).
  • H σύνταξη και δημοσίευση του δικού σας περιεχομένου, στα σημεία που εσείς ή/και το στέλεχός σας διαχειρίζεστε και ελέγχετε, το οποίο πάντα περιέχει έμμεσες ή άμεσες αναφορές στην επιχείρηση, προϊόν ή υπηρεσίες σας, είναι από τις πλέον αποτελεσματικές μεθόδους.Ενδιαφέρον και πρωτότυπο περιεχόμενο (κείμενα, βίντεο, φωτογραφίες, σχόλια) αποτελεί τη βάση για τη δημιουργία σταθερών σχέσεων με τους πελάτες  και τους επισκέπτες του ιστότοπού σας.
  • Τα σημεία που αναφέρονται παραπάνω είναι κυρίως το site σας, οι δικές σας σελίδες στα socialmedia και το κανάλι σας στο YouTube. Το περιεχόμενο αυτό θα πρέπει να εξυπηρετεί την πολιτική σας αλλά παράλληλα να είναι τόσο αρεστό και χρήσιμο, ώστε να παρακινεί τους επισκέπτες να το μοιράζονται, να το αναπαράγουν οι ίδιοι και οι φίλοι τους, σε blog και στα socialmedia. Το περιεχόμενο που αναμεταδίδεται θα δημιουργήσει πολλαπλασιαστικά οφέλη για την επιχείρησή σας, η οποία θα έχει πετύχει, μέσω αυτού, την αύξηση της ηλεκτρονικής διάδοσης  του περιεχομένου της «από στόμα σε στόμα».