ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ / ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ / ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Πόσο απαραίτητη είναι η διαδικτυακή προβολή της επιχείρησής μου; Tί πρέπει να γνωρίζω γι’ αυτή;

15/02/2016 πηγή: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


Σχετικά με την χρήση του ίντερνετ, ο επιχειρηματίας οφείλει να γνωρίζει ότι αποτελεί το ισχυρότερο μέσο προβολής και ότι είναι ένα δυναμικό μέσον που μεταβάλλεται συνεχώς. Ένα μέσον το οποίο δέχεται επιρροές από χιλιάδες χρήστες καιτο οποίο χρειάζεται φροντίδα και παρακολούθηση, διότι πρακτικά ο επιχειρηματίας προσπαθεί να «κτίσει» μια κοινότητα γύρω από την επιχείρηση και το προϊόν ή τις υπηρεσίες που προσφέρει. Η «κοινότητα» υπάρχει εφόσον υπάρχει επικοινωνία μεταξύ των μελών της. Βασική αρχή στο διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι να βρίσκεστε εκεί όπου βρίσκονται οι υποψήφιοι πελάτες σας, και η επιλογή των διαδικτυακών κοινωνικών δικτύων (socialmedia) βασίζεται σε αυτή την αρχή.

Κατά τεκμήριο ένας επιχειρηματίας, μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις μπορεί να ασχοληθεί προσωπικά, για να δημιουργήσει ένα καλό διαδικτυακό προφίλ. Επομένως θα χρειασθεί να προσφύγει στις υπηρεσίες ενός επαγγελματία, ενώ στην υψηλή σεζόν, για να μην αφήσει τη διαδικτυακή παρουσία χωρίς φροντίδα,θα πρέπει να αναθέσει σε ένα εκπαιδευμένο στέλεχός του την ευθύνη αυτή.Οι ελάχιστες γνώσεις που απαιτούνται για την αποτελεσματική χρήση 3-4 πλατφορμών,μαζί με τον χρόνο σύνταξης και ανάρτησης περιεχομένου και παρακολούθησης είναι συνολικά υπολογίσιμος. Επίσης ,ο επιχειρηματίας οφείλει να γνωρίζει τουλάχιστον τα βασικά για τη διαδικτυακή επικοινωνία και τα «εργαλεία» που προσφέρει το διαδίκτυο για τη προβολή και επικοινωνία της επιχείρησης του, ώστε να γνωρίζει τί θα ζητήσει από ένα επαγγελματία διαδικτυακής επικοινωνίας.