Μεταβολή των στοιχείων της επιχείρησης - διακοπή των εργασιών
20/09/2021 πηγή: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Νέες υπηρεσίες είναι πλέον διαθέσιμες για επαγγελματίες και επιχειρήσεις μέσω της νέας ψηφιακής πύλης «myAADE» και δεν θα απαιτείται να επισκεφτούν την οικεία τους Εφορία. Με λίγα κλικ από τους υπολογιστή τους, θα έχουν την δυνατότητα χωρίς να ταλαιπωρία, να προχωρήσουν στην υποβολή των απαιτούμενων δικαιολογητικών, έτσι ώστε να μεταβάλλουν στοιχεία του φορολογικού προφίλ τους όπως δραστηριότητες ή κατηγορία βιβλίων αλλά και να διακόπτουν τις εργασίες τους.
Σύμφωνα με απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, τα φυσικά και νομικά πρόσωπα, καθώς και οι νομικές οντότητες, που είναι πιστοποιημένοι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών TAXISnet της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, δύνανται μέσω ψηφιακής υπηρεσίας της ΑΑΔΕ να προβούν:
1.1 Στη μεταβολή των στοιχείων της επιχείρησης που αφορούν:
1.2 Στη διακοπή των εργασιών της επιχείρησης
Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται σύμφωνα με την υπό στοιχεία ΠΟΛ. 1006/2013 απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων «Διαδικασία και δικαιολογητικά Απόδοσης Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (ΑΥΜ)/Μεταβολής Στοιχείων και Έναρξης/Μεταβολής και Διακοπής Επιχειρηματικής Δραστηριότητας», αποστέλλονται με την υποβολή της αίτησης-δήλωσης, μέσω της Εφαρμογής Ψηφιακής Υποδοχής και Διαχείρισης Αιτημάτων, «Τα Αιτήματά μου», στην αρμόδια ΔΟΥ της έδρας της επιχείρησης. Η μη αποστολή του συνόλου των απαιτούμενων δικαιολογητικών συνιστά λόγο απόρριψης της αίτησης.
Εδώ μπορείτε να δείτε όλο το κείμενο της απόφασης: https://www.aade.gr/sites/default/files/2021-09/%CE%B1.1213_2021.pdf