ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ / ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ WEBINAR

Πάνω από 13.500 συμμετέχοντες στον πρώτο κύκλο διαδραστικών webinar του Επιμελητηρίου Κυκλάδων

Με περισσότερους από 13.500 συμμετέχοντες ολοκληρώθηκε ο κύκλος των 12 δωρεάν διαδραστικών webinar που πραγματοποίησε το Επιμελητήριο Κυκλάδων

29/06/2020 πηγή: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


Webinar με 13.500 συμμετοχές

Webinar περιόδου 20 Μαΐου έως 10 Ιουνίου 2020

Με περισσότερους από 13.500 συμμετέχοντες ολοκληρώθηκε ο κύκλος των 12 δωρεάν διαδραστικών webinar που πραγματοποίησε το Επιμελητήριο Κυκλάδων προκειμένου να ενημερώσει τις επιχειρήσεις-μέλη του για τις νέες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία του κορωναϊού και οι οποίες επηρεάζουν και καθορίζουν τον τρόπο επαναλειτουργίας τους.

Η πολυπληθής συμμετοχή μελών από όλα τα νησιά των Κυκλάδων αλλά και η ζήτηση που εκφράστηκε και από άλλες περιοχές της Ελλάδας δείχνει τη μεγάλη ανάγκη των επιχειρήσεων για έγκυρη ενημέρωση και την εμπιστοσύνη προς το Επιμελητήριο Κυκλάδων, το οποίο ανταποκρίθηκε με μεγάλη ταχύτητα και οργάνωσε τα παραπάνω εκπαιδευτικά προγράμματα σε συνεργασία με έγκριτους και πιστοποιημένους φορείς. Παράλληλα, εξειδικευμένοι εισηγητές με υψηλή εκπαίδευση αλλά και μεγάλη εμπειρία στην πρακτική εφαρμογή των νέων κανόνων ανέλαβαν την ενημέρωση και την εκπαίδευση, όπου ήταν απαραίτητο, των επιχειρήσεων προκειμένου να ανταπεξέλθουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες που έχουν δημιουργήσει οι νέες συνθήκες της πανδημίας. Η υψηλή ποιότητα των προγραμμάτων και η κατάρτιση των εισηγητών απέσπασαν ιδιαίτερα θετικά σχόλια από το σύνολο των συμμετεχόντων τόσο μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας όσο και στα κανάλια επικοινωνίας του Επιμελητηρίου Κυκλάδων.

Η θεματολογία των παραπάνω webinar κάλυψε κάθε πτυχή του ευρύτερου τομέα του Τουρισμού, της Διαμονής και της Εστίασης, και περιλάμβανε:

  • Ανάλυση των νέων πρωτοκόλλων και κανονισμών υγιεινής και ασφάλειας.
  • Παρουσίαση των νέων συνθηκών, όπως αυτές έχουν καταγραφεί μέσα από επίσημες έρευνες και μελέτες προκειμένου οι επιχειρήσεις να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα στον Τουρισμό, να μελετήσουν το προφίλ, τις νέες συνήθειες και ανάγκες των επισκεπτών τους, όπως διαμορφώνονται από δω και πέρα, και να επανασχεδιάσουν τη στρατηγική προσέγγισής τους.
  • Ενημέρωση για τις νέες τεχνολογίες, τα εργαλεία και τις μεθόδους αποτελεσματικότερης διάθεσης προϊόντων σε ένα περιβάλλον που ενθαρρύνει τις ηλεκτρονικές και εξ αποστάσεως συναλλαγές.

Τα διαδραστικά webinar πραγματοποιήθηκαν με τηλεδιάσκεψη με τη χρήση σύγχρονης ψηφιακής πλατφόρμας, με την οποία το Επιμελητήριο Κυκλάδων αναβάθμισε τις ήδη υπάρχουσες υποδομές του για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών των επιχειρήσεων-μελών του. Πιο συγκεκριμένα, στο σύγχρονο σύστημα τηλεδιάσκεψης που διασυνδέει τα γραφεία-συνεδριακές αίθουσες σε 8 νησιά (Άνδρο, Μήλο, Μύκονο, Νάξο, Πάρος, Σαντορίνη, Σύρο, Τήνο), με δυνατότητα ταυτόχρονης οπτικοακουστικής παρακολούθησης και ενεργούς συμμετοχής μέχρι 700 ατόμων προστέθηκαν τα 1000 σημεία της νέας ψηφιακής πλατφόρμας, υπερδιπλασιάζοντας τον αριθμό των συμμετοχών. Η τεχνολογία αυτή έδωσε τη δυνατότητα σε κάθε συμμετέχοντα να μπορεί να πάρει μέρος ενεργά, θέτοντας ερωτήσεις και αναπτύσσοντας έναν γόνιμο και εποικοδομητικό διάλογο που συνέβαλε καθοριστικά στην αποτελεσματικότερη ενημέρωση.

Για την πραγματοποίηση των τηλεδιασκέψεων αυτών στελέχη του Επιμελητηρίου Κυκλάδων επικοινώνησαν προσωπικά με περισσότερους από 5500 αιτούντες, τους οποίους εκπαίδευσαν στη χρήση της πλατφόρμας, με αποτέλεσμα να είναι πλέον έτοιμοι για αυτού του είδους επικοινωνία, ενημέρωση και εκπαίδευση στο μέλλον. Τέλος, είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον το γεγονός ότι οι περισσότεροι από 1000 συμμετέχοντες κατά μέσο όρο σε κάθε webinar κατατάσσουν τις τηλεδιασκέψεις αυτές ανάμεσα στις μεγαλύτερες που έχουν πραγματοποιηθεί έως τώρα στην Ελλάδα.

Σε όλους του συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης αλλά και πιστοποιημένης εκπαίδευσης, όπου απαιτείται σύμφωνα με τις σχετικές υπουργικές αποφάσεις.

Ήδη έχουν σταλεί βεβαιώσεις για 10 ενότητες σε 8.500 συμμετέχοντες. Το υλικό για κάθε webinar έχει ανέβει στην ενότητα Διαδραστικά Webinar.


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ