ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ / ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ WEBINAR

29/5/20 Webinar 6: Ο νέος τουρίστας: ανάλυση τουριστικής συμπεριφοράς κατά τη διάρκεια και μετά από την πανδημία

Ο νέος τουρίστας: ανάλυση τουριστικής συμπεριφοράς κατά τη διάρκεια και μετά από την πανδημία σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Παρασκευή 29 Μαΐου 2020, 15.00-17.00

25/06/2020 πηγή: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΥΚΛΑΔΩΝ


Webinar 6

Διαδραστικό webinar που πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεδιάσκεψης με χρήση της ψηφιακής πλατφόρμας webex στο πλαίσιο των δράσεων στήριξης του Επιμελητηρίου Κυκλάδων προς τις επιχειρήσεις του νομού και την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση στην πράξη για όλα τα θέματα που αφορούν την επαναλειτουργία τους.

Οι εκτιμήσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού ανεβάζουν κατακόρυφα το "κόστος" για την παγκόσμια τουριστική αγορά, σημειώνοντας πως η πανδημία θα οδηγήσει φέτος σε σημαντική μείωση των τουριστικών αφίξεων, ποσό που αντιστοιχεί περίπου στο ένα τρίτο των εσόδων του 2019. Αν και οι ακριβείς βραχυχρόνιες και μακροχρόνιες επιπτώσεις είναι ακόμη μη εμφανείς, ένα είναι σίγουρο: πως μιλάμε πλέον για έναν νέο τουρίστα, ο οποίος ναι θα ξαναταξιδέψει, αλλά με διαφορετικές συμπεριφορές, όπως προσοχή σε υγιεινή κι ασφάλεια και χρήση της τεχνολογίας.

Το webinar αυτό πραγματεύτηκε ακριβώς αύτη τη συμπεριφορά, το προφίλ και τις προτιμήσεις των επισκεπτών κατά τη διάρκεια και μετά από την πανδημία και πώς θα πρέπει οι επιχειρήσεις των Κυκλάδων με πολύ διαφορετικό ήδη προφίλ κι ανάγκες μεταξύ τους θα διαμορφώσουν ανάλογα το μάρκετινγκ της επιχείρησής τους κατά τη διάρκεια και μετά από την πανδημία.

Το πρόγραμμα απευθυνόταν σε επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες και στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών, οι οποίοι επιθυμούν να γνωρίσουν τη συμπεριφορά, το προφίλ και τις προτιμήσεις των επισκεπτών κατά τη διάρκεια και μετά από την πανδημία και να διαμορφώσουν ανάλογα το μάρκετινγκ της επιχείρησής τους.

Ενότητες προγράμματος.

  • Οι επιπτώσεις του COVID-19 στον Παγκόσμιο Τουρισμό.
  • Ανάλυση σεναρίων για την επόμενη μέρα στον Τουρισμό.
  • Η συμπεριφορά, το προφίλ και οι προτιμήσεις των επισκεπτών κατά τη διάρκεια και μετά από την πανδημία.
  • Οι προκλήσεις και οι στρατηγικές μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια και μετά από την πανδημία.

Εισηγήτρια: Δρ. Γεωργία Ζούνη, Διδάκτωρ Τουριστικού Marketing στο Τμήμα Τουριστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς και στα μεταπτυχιακά προγράμματα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του University of Kent.


DOWNLOADS
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ